marți, septembrie 12, 2017

Suflet gol……

Trebuie sa am un motiv sa scriu?
De cele mai multe ori asa simt… Simt ca nu pot scrie daca nu simt nimic…
Acum am sufletul gol… Sunt persoane in jurul meu, care au simtit asta si mi-au spus… Nu stiu daca pot face ceva in acest sens. Nu am sufletul gol pentru ca vreau… Chiar nu-mi doresc asta… Dar sunt momente in viata, de care fugim… Pe care nu ne dorim sa le traim, nici macar pentru o fractiune de secunda… Nu s-a intamplat ceva remarcabil,care sa ma faca sa simt asta… Pur si simplu se-ntampla…Sunt, totusi, momente in viata, care ne marcheaza intr-un fel sau altul, in urma carora nu vom mai fi niciodata la fel. Uneori, am avut sufletul plin de bucurie, de fericire, de dragoste… Alteori…Gol… Fara nimic din toate astea…
Am fost dezamagita, ranita, calcata in picioare..si totusi…am ramas aceasi… EU… Puternica, zambitoare, cu chef de viata… Dar cu sufletul gol, sfasiat in mii de bucati. El ar vrea sa se regenereze, dar nu reuseste… nu detine celule regeneratoare. Si… poate intr-o zi, o sa le procure singur, de undeva, dar vor ramane urmele… ranile nu se vor cicatriza… Vor fi mereu pe cale de a se redeschide… Caci sufletul meu..va ramane gol…

Suflet gol,
In zbor cazut
Orbita de iubire,
Credeai ca ai totul si ai pierdut!


Am prieteni…da…chiar am… Am prieteni care-mi sunt alaturi in momente grele… Dar …nu pot umple golul din sufletul meu…stiu si ei asta…De trup, avem in general, mai mare grija decat de suflet.
In fiecare zi acordam multa atentie trupului. Practic, intreaga viata ne ingrijim mai mult de trup decat de suflet. Ne hranim, dormim, facem sport… De ce??? Pentru a avea un trup sanatos si frumos…Dar…sufletului? Cat timp ii acordam? Cate secunde din zi le dedicam strict pentru suflet?
Din neglijenta de a-mi ingriji sufletul, probabil ca am ajuns in situatia de a spune ca am un suflet gol… si pe deasupra… mai e si nebun de dooooooor…


Suflet gol,
Nebun de dor!
Tu credeai ca ai pereche
Si un inger pazitor

https://dinadolescenta.files.wordpress.com/2013/03/mare.jpg


Autor: Iulia Radu 
Sursa: iuliaradu.wordpress.com
 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu