vineri, decembrie 08, 2017

Altfel de cadouri de Crăciun

Cadouri de Crăciun, fie electronice, electrocasnice, haine, bucate alese, dulciuri în abundență sau orice produs consumabil pe care îl iubim, este parte din fenomenul care a stârpit plăcerea de a sta cu familia ta în această perioadă magică de iarnă.
Eu nu am nevoie de cadouri de Crăciun, cadoul meu este viața. Și toate lucrurile sunt bune atunci când știm să le privim, când recunoaștem valoarea lor reală și încetăm să le mai confundăm. Te invit să repeți după mine, ne folosim de lucruri și prețuim oamenii, ne folosim de lucruri și iubim oameni, nu invers. Cadourile pot fi călătoriile în familie. Începem!
Personal, mă copleșește o satisfacție mai mare atunci când ofer cadouri de Crăciun, în funcție de nevoile reale ale celor pe care am hotărât să îi bucur cu intervenția mea, decât atunci când primesc. De cele mai multe ori bucur oamenii cu prezența, așa cum mi-ați scris că s-a întâmplat la evenimentul pe care l-am susținut recent în Constanța. Acolo m-au năvălit emoțiile, dar am trecut peste senzație și am vorbit două ore și jumătate, oamenii parcă nu mai voiau să plece.
În discuțiile cu oamenii prioritatea e să le oferi informații care i-ar putea încuraja, nu să te pui pe tine într-o lumină bună povestind doar vârfurile experiențelor tale. Cu această idee ar fi bine să facă cunoștință orice vorbitor în public. Întâlnirea cu voi a fost cel mai minunat cadou pentru mine, mulțumesc.
Cadouri de Crăciun îmi fac singur, eu știu ce îmi trebuie, însă voi mă bucurați cu susținerea, iar, de aceea v-am numit familia mea. Plăcerea de a comunica în felul acesta cu voi, familia mea, îmi oferă puterea să postez chiar și atunci când nu am timp sau starea necesară. Îți mulțumesc că mă urmărești pe Instagram sau pe Facebook.
În continuare vreau să îți ofer o listă cu altfel de cadouri de Crăciun, pe care am hotărât să ți le livrez sub formă de îndemnuri.
1). Nu căuta să îi spui partenerului ceea ce îi place să audă, dacă ceea ce îi place să audă nu e chiar adevărul, în speranţa că astfel lucrurile vor funcţiona între voi. Chiar ea este confirmarea că ele nu funcţionează.
2). Nu o sută de bunuri achiziţionate îţi oferă starea de bine după care tânjeşti, ci o îmbrăţişare sinceră primită de la persoana pe care o iubeşti. Nu da alt sens afirmației mele chiar dacă ai o imaginație bogată. Știu că ești creativ și totuși, imaginația ta va fi întotdeauna influențată de dragoste ori frică. Bunurile sunt folositoare dar nu sunt vitale. Fără o îmbrățișare de la persoana pe care o iubești te ofilești ca o floare.
3). Viaţa trăită pe Pământ nu este o luptă, ea este un prilej de bucurie pentru sufletele care cu ocazia fiinţării îşi demonstrează altruismul. Pentru că nu există o satisfacție mai mare după trăirea experienței în trup decât măsura în care ai oferit lumii din iubirea și înțelepciunea ta. Dacă pe parcursul existenței în trup ai investit doar în minte și în trup, după moartea minții și a trupului rămâi fără nimic.
În schimb, dacă te-ai folosit de minte și de trup ca să oferi lumii atât cât poți din tine, spiritul tău rămâne. Și vei rămâne în mințile și în inimile celor pe care îi iubești, până la sfârșitul veacului. Atunci te va mângâia onoarea că ai contribuit la desăvârșirea acestui neam, numit rasa umană.
4). În viaţă nu te privi ca şi cum ai avea o problemă, priveşte-te ca şi cum ai avea o soluţie sau mai multe, frumosul există peste tot. Și tot ceea ce te înconjoară se colorează sau devine cenușiu în funcție de starea ta. Atunci să cunoști că spiritul tău a mai urcat o treaptă, iar tot ceea ce îți imaginezi apare și tot ce privești crește, așa cum scriam în cartea pe care o poți comanda apăsând pe titlu, MIKEL.

Cadouri de Crăciun pot fi călătoriile

5). Uneori eşti nevoit să laşi garda jos, să încetezi să mai opui rezistenţă vieţii. Viaţa nu merge ca un tren pe linie, atunci când vei înţelege acest lucru te va mângâia acceptarea. Tu încetează să te mai împotrivești vieții, lasă viața să curgă.
Așa cum dădeai la o parte cu lingura legumele din castronul cu ciorbă ca să sorbi doar zeama, iar mama te certa, tot așa faci și cu viața. Însă legumele conțin sărurile necesare pentru a te dezvolta sănătos și a gândi limpede. Prin urmare nu tot ceea ce te scutește de efort și elimină riscul este bun, corect ori îți aduce noroc. De aceea te îndemn, nu te mai împotrivi vieții vrând să trăiești așa cum ți-ai imaginat tu că e mai bine, lasă viața să curgă. Altfel vei rămâne la nivelul la care te afli.
6). Oamenii reci nu sunt puternici, sunt victimele slăbiciunii lor. Ei nu au avut puterea să rămână calzi până la sfârşit. Așa că tratează-i ca atare, tu nu te mai lăsa intimidat. Aceștia și-au construit imagini în spatele cărora își ascund imaturitatea. În realitate ei au nevoie de ajutor.
Fiindcă orice om care iese din mașină, în trafic, ca să înjure, mâniat pe situația critică zilnică, în realitate strigă înspăimântat că este nedreptățit, însă nu face nimic ca să își îmbunătățească situația, se tot plânge ca milogul. Un om matur își va cumpăra scuter sau bicicletă.

Viața este cadoul pe care l-ai primit

7). Vezi tu, iubitule, tu ești cel de care depinde succesul tău, bucuria sau plăcerea pe care o găsesc oamenii la tine. Și chiar dacă ai nevoie de mesajele pe care ți le transmit iar în unele zile simți că fără încurajare nu te poți ridica, nu eu te ajut, tu te ajuți pe tine. Eu doar te conving că în tine vei găsi puterea. Îți ofer cadouri de Crăciun așa cum nu ai mai primit niciodată, te dăruiesc pe tine ție, pe adevăratul tu atunci când te cunoști.
Dar eu sunt un om simplu, unul la fel ca tine, care greșește frecvent însă care iubește și își recunoaște valoarea fără să fie nevoit să se înalțe de unul singur. Și dacă eu, cel mai fricos om, am reușit să fac atâtea, nu cu atât mai mult vei reuși să faci tu mult iubite cititor?
În această perioadă nu permite căldurii care iese din tine să se risipească în neant, ci trimite-o către cei pentru care în trecut ți-ai fi dat chiar viața. Dacă ai fost alături de mine în acest an ești un om câștigat. Apoi dacă m-ai susținut în proiectele mele ești fericit. Dacă ai recomandat și altora articolele de pe Blog, înseamnă că ai trimis cadouri de Crăciun pe tot parcursul anului.
Eu îți doresc un sfârșit de an minunat, petrecut alături de oameni de calitate.
„Iarna este modul naturii de a îți spune, înalță-ți spiritul“.
Robert Byrne
  

Sursa: Alberto Baco

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu