joi, decembrie 28, 2017

În zilele în care ești dezamăgit, amintește-ți că ...

În zilele când ești dezamăgit ori nemulțumit și parcă nimic nu te mai motivează, amintește-ți faptul că alții se luptă pentru o șansă la viață. Ține minte că în viață nu te va salva nimeni niciodată. Niciun om nu îți va oferi fericirea și independența pentru simplu fapt că nu poate să o facă. Ești nevoit să te ridici tu prin puterile tale. Devino conștient de tine. Puterea a fost ascunsă în interiorul tău. Descoperă eroul din interiorul tău, eu l-am descoperit.
Dacă ți-ai finalizat studiile de specialitate și stai cu fundul în canapea așteptând să fii fericit și vrei ca oamenii să te aplaude, crezând că tot ce e mai bun pur și simplu ți se cuvine, ești un prost. Tu nu ai învățat nimic și nu știi nimic despre viață. Când ești dezamăgit de rezultatele tale reînscrie-te în clasa întâi. Niciodată nu e prea târziu.
Maturizează-te! Ești puternic nu atunci când oamenii se comportă așa cum îi determini tu să o facă, ci atunci când comportamentul lor nu te poate clătina. Aceasta este adevărata putere, nu acea atitudine falsă pe care o abordează cei care prin intermediul banilor și al fricii reușesc să manipuleze pe cineva.
Când ești dezamăgit de evenimentele la care te supune viața, amintește-ți că o viață perfectă nu înseamnă una lipsită de mister și de greutăți, ci una în care înțelegi scopul fiecărei provocări pe care o întâlnești. Obstacolele sunt de fapt oportunități. Acestea te-au făcut să crești și astfel ai dobândit curajul să iei decizii pentru tine, când pentru lume decid alții.
Când ești dezamăgit de felul cum reacționezi la evenimentele pe care le întâlnești, înțelege faptul că mintea ta nu este stăpânul tău. Nu te identifica cu mintea ta sau cu trupul tău, deoarece, atunci când mintea și trupul vor îmbătrâni și vor muri, vei înceta să exiști odată cu ele. Ori chiar dacă vei continua să exiști nu vei fi conștient de acest lucru. Mintea și trupul sunt unelte de care te folosești în călătoria ta. Tu ești ceea ce a fost înainte și ceea ce rămâne după ele.
Omul nu este doar ceea ce bagă în gură, cu ce se îmbracă, ce mașină conduce sau de câte ori pe săptămână face sex și cu cine. Dacă crezi asta sau te comporți ca și cum ar fi așa, iubitule, ai nevoie de ajutor. Când ești dezamăgit de viață recitește afirmația mea. Habar nu ai ce este frumusețea, tu nu simți emoția.
Eu nu am nevoie de dragoste, eu am venit aici ca să ofer dragoste. Eu nu caut să trăiesc bine sau să fiu fericit, eu vreau să fac oamenii fericiți iar astfel, ei mă fac fericit înapoi. El este firescul și așa funcționează Universul atunci când îl cunoști. Pe mine nu mă interesează să ajung un om important, eu încerc să conving oamenii cât sunt de importanți dar nu o știu. Eu sunt conștient de valoarea mea.
În viață realitatea îți joacă feste dacă nu știi să o supui ție. Nu e loc de fabule sau de vreo teorie, e despre cum decizi tu să trăiești. Nu e despre ceea ce nu poți să obții, este despre măsura în care ești recunoscător pentru ceea ce deții. Când ești dezamăgit de carieră ori de viață, observă-te cum te tot compari cu ceilalți, comparația este rădăcina tuturor frustrărilor tale.
Există două tipuri de gândire pozitivă, prin care îndrumătorii îți promit fericirea. Cea care promovează ignoranța vinde ușor, de cea care constă în a deveni responsabili majoritatea dintre oameni se feresc. Prima te îndeamnă să te ocupi de fericirea ta, pe motiv că nu îți stă în putere să schimbi lumea. Cea de-a doua îți amintește că nu poți să fii fericit câtă vreme cei pe care îi iubești sunt nefericiți, că acest lucru este imposibil. Tu din ce categorie faci parte? Aștept răspunsul tău pe Facebook.

Când ești dezamăgit, continuă să iubești

De la tatăl meu am învățat disperarea, dar și pacea, iubirea, puterea. Dacă viața m-ar fi împovărat cu boala de care a suferit nu aș mai fi putut să fac un pas, însă el îmbolnăvit a întemeiat o familie. Azi iubesc viața iar viața mă iubește înapoi așa cum este firesc. Când devin conștient de acest lucru știe să mă surprindă în mod plăcut.
M-am împrietenit cu liniștea. Medalia mea este mulțumirea. Cea mai puternică armă este iertarea. M-a învăluit acceptarea. Tată, am ajuns acolo unde tu mi-ai spus că voi urca, și nu sunt mai presus de nimeni fiindcă odată cu mine am ridicat și lumea.
Am reușit să văd ceea ce tu nu ai putut vedea și înțelege. Împreună este cheia, dragostea este soluția, iubirea este răspunsul la tot. Ura te face dependent de cel pe care îl urăști. Confortul este cel mai mare dușman al omului creator. Succesul te face să te oprești, banii te împiedică să simți că iubești iar faima te face să uiți cine ești. Mândria îți diminuează valoarea dar modestia te înalță până la cer.
Dacă vrei să schimbi lumea și acționezi în acest scop nu ești un om nebun, adevărata nebunie este ignoranța, anihilarea gândirii și a simțurilor, prostia în care a fost scufundată turma. Somnul ei e rușinea, totuși celor care dorm le-a fost dăruită aroganța. Eu aduc Lumina!

Tată te iubesc, ai fost mai bun decât mine

Tată te iubesc, tu ai fost mai bun decât mine. Astăzi mă plimb prin locurile pe unde mă duceai când eram mic și lăcrimez dar nu sufăr. Învăț ce înseamnă lacrimile vărsate de bucurie pentru că nu am știut să fiu fericit până nu am murit, până nu s-a stins acea parte din mine care adora teama, care venera tragedia, care transforma într-o prăpastie fără fund fiecare vale.
Tu mi-ai demonstrat că suferința nu e reală chiar dacă ai fost nevoit să scrâșnești din dinți ca să o demonstrezi. Și tot ceea ce sunt acum am devenit mulțumită ție. M-ai altoit prin absența ta. Astăzi am devenit tată pentru cei șaizeci de mii de oameni care mă citesc lunar pe blog. Eu nu scriu aceste mesaje pentru mine, le dăruiesc noii generații pe care o ajut să nu își uite în totalitate esența, frumusețea și independența.
Atunci când ești dezamăgit, crezând că ai pierdut, de fapt ai câștigat. Ca să ajungi cât mai sus, în adevăr, ești nevoit să cobori cât mai adânc în abisul minciunii. Omul crește în cunoștință în mod egal în ambele situații. La final conștiența lui alege unde să rămână.
Înțelepciunea nu se găsește la fiecare colț sau în toate magazinele, acolo găsești consumabilele, ambalajele pe care au fost imprimate promisiunile. În tine găsești esența. Să fii bărbat nu înseamnă să te temi de exprimarea sentimentelor. Nu credeam că voi rosti aceste cuvinte vreodată, așa că ține-te bine, astăzi sunt fericit, ai rămas cel mai bun prieten al meu.
„Nefericirea oamenilor vine din ușurința cu care se lasă păcăliți“.
Tudor Arghezi
Autor: Alberto Bacoi
Sursa: vorbindcudumnezeu.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu