joi, ianuarie 04, 2018

Daniel Buzdugan, despre cei care il regasesc pe Dumnezeu in clipa mortii: "Cand vedem ca finalul e aproape nu ne mai multumim sa fim descendentii maimutei"




In ciuda faptului ca prezinta un matinal la Radio Zu, pe care unii il considera de o calitate indoielnica, Daniel Buzdugan a fost unul dintre cei mai activi sustinatori ai studierii religiei in scoli, iar in aceasta vara a fost amfitrionul manifestarii tinerilor ortodocsi de la Iasi.
Intr-un mesaj postat pe Facebook Daniel Buzdugan ne impartaseste, relatand o discutie personala, cum si cel mai incrancenat ateu il poate gasi pe Dumnezeu in pragul mortii.
”Noaptea trecuta am vorbit vreo ora la telefon cu un prieten neurochirurg in Germania si printre multe altele mi-a povestit despre un pacient de-al lui aflat pe patul de moarte, care si-a trait toata viata ca ateu, iar acum in actuala situatie a aruncat din brate ideea cum ca ne-am trage din maimute. Fiind constient ca era pe ultima suta de metri, omul a inceput sa se si roage lui Dumnezeu, cerand sfaturi de la personalul spitalului.
Atunci cand vedem ca finalul e aproape nu ne mai multumim sa fim descendentii maimutei. Omul intreba cu disperare personalul medical: ,, voi muri cu-adevarat? Exista un Dumnezeu care ma judeca? Am facut bine ce am facut? Voi fi chinuit, rugati-va pentru mine dupa ce nu voi mai fi, ca ai mei nu cred in nimic". Medicul nostru roman i-a adus un tanar preot de  acolo din Germania care l-a si spovedit pe bolnavul respectiv, la scurt timp dupa aceea, dandu-si usor duhul, cum se spune .....
Asa suntem noi oamenii, spunem lucrurilor de genul asta: ”ma voi gandi maine, nu acum".
E o intrebare superba in Biblie care suna cam asa: ”Si ce ar folosi unui om sa castige toata lumea, daca si -ar pierde sufletul?”, a scris Daniel Buzdugan pe pagina sa de Facebook.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu