“Sunt vremuri grele în care să te ocupi de educaţia copiilor. Nici o altă generaţie de părinţi, în istorie, nu s-a confruntat cu această industrie de 17 miliarde dolari (a produselor pentru copii) care lucrează zi şi noapte pentru a evita părinţii şi a ţinti copiii cu mesaje care subminează valorile parentale.” – Susan Linn, Director al “Campaign for a Commercial-Free Childhood”
Consuming Kids este un excelent film documentar al anului 2008, în regia cuplului Adriana Barbaro şi Jeremy Earp, care încearcă cu disperare să arunce lumină asupra practicilor murdare ale maşinăriei de reclamă, ce serveşte interesele unei industrii profitabile de multe miliarde de dolari anual, hotărâtă să le vândă copiilor şi părinţilor toate mărfurile posibile, de la alimente nesănătoase până la jocuri video violente şi false produse educaţionale mass media sau maşini de familie.
„Acest film este un act de acuzare adus industriei publicităţii, a cărei singură preocupare este spălarea creierelor copiilor cât mai devreme posibil, fără să ţină seama de consecinţe. Imaginile filmului, susţinute de opiniile experţilor, te lasă fără cuvinte. Iar dacă vă imaginaţi că e numai datoria părinţilor de a-şi proteja copii de măcelul reclamei corporatiste, acest film vă va convinge de contrariu. Filmul trebuie văzut de către orice persoană care are copii sau căreia îi pasă de soarta lor – adică de toată lumea” - Michele Simon, autoarea cărţii: Apetit pentru profit: Cum ne subminează sănătatea industria alimentară și cum putem
Sursa: Antiiluzii blogspot
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu