joi, decembrie 07, 2017

Semne de punctuație – suntem


Dacă diferit, atunci despre faptul că suntem semne de punctuație. Mi-a venit banal această idee gândindu-mă la ideea că avem mulți oameni în viață care ne marchează, cum de astfel și noi o facem, oameni care într-un final ne părăsesc.
Cred că la început suntem virgule, mereu persistăm în poveștile lor despre prietenii din copilărie, prietenii care la un moment dat s-au anulat și dizolvat în circumstanțe. Periodic alternăm între virgule, două puncte și acel punct și virgulă care subliniază trivialitatea. E trivial să persistăm în viața unora doar pe un moment scurt de timp, marcându-i și mergând mai departe. Interogări și exclamări în careva situații. Ba interogăm și accentuăm, ba suntem interogați și accentuați. Suntem folosiți și pe post de puncte de suspensie mai ales în momentele critice a unora pe care i-am dezamăgit. Păcat, nu știu cum voi, dar eu am dezamăgit mulți oameni în acest scurt poem numit viață. Linii de pauză, sau linii de dialog, paranteze sau ghilimele, tu câte ori ai fost citat?
Într-un final devenim puncte. Suntem pauze între momente sau circumstanțe care nu au mai mult nici o legătură, absolut goale și mici, poate negre, dar puncte. Cândva totul a început de la o virgulă, virgulă care marca pauze mici și reveniri la normal, dar am devenit sau vom deveni puncte. Jalnic. Te-am cuprins om bun…

Sursa: Suflet din boabe de cafea - Leahu Alexandru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu